Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

11 września 2021

Dowiedz się, jakie są cechy dobrej agencji SEO na www.youtube.com.

Jeśli prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem zastanawiasz się, co zrobić, aby była ona widoczna na samym topie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo wszak, że w dzisiejszych czasach obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie tu spora cześć klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak zatem znaleźć solidną agencję SEO? Zalecamy kierować się podpowiedziami profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.

Jak zatrudnić rzetelną firmę SEO? Google zamieściło o tym instruktaż

Nie da się ukryć, że cały sektor usług SEO, to znaczy działań, których celem jest optymalizacja stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieustająco rozwija się właściwie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo obecności innych opcji, jak między innymi Bing, Yandex bądź Yahoo, wciąż najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się zaistnieć w sieci, powinien powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku usług, gdzie występuje mocna konkurencja, z reguły jest to nierealne bez konsultacji z fachowcami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest czymś nowym, i przyszykowało krótki instruktaż, jak rozpoznać solidną agencję SEO.

Cechy rzetelnej firmy SEO według Google

Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, punkt po punkcie wyjaśnia, jak zidentyfikować dobrą agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto jest jego najpoważniejszą konkurencją,
  • zdolność oceny czasu i budżetu niezbędnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • nieprzerwany monitoring stanu strony oraz okresową analizę jej statystyk,
  • zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego i praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie tylko zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na pojedyncze frazy.

Przedstawicielka firmy Google podkreśla też, że rzetelna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, w szeregu przypadków dającym wymierne rezultaty dopiero po kilku miesiącach pracy.