Czy warto skorzystać z usług agencji marketingowej?
26 października 2019
Wstąp do agencji social media Kraków, aby skorzystać ze wskazówek profesjonalistów
Akcje marketingowe winny być istotnym elementem budowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy zajmujemy się produkcją, świadczeniem usług czy sprzedażą. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mają finanse na utworzenie i utrzymanie swoich oddziałów ds. marketingu, tymczasem małe firmy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, przeważnie poszukują wsparcia u zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja marketingowa zapewnia wszechstronne usługi
Agencja reklamowa to grupa kreatywnych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma umiejętnościami przydatnymi w marketingu. Dzięki współpracy z profesjonalistami świetnie orientującymi się zarówno w sferze kampanii marketingowych w internecie (animacje i filmy viralowe, prowadzenie kont social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (także przygotowanie do druku), agencja reklamowa zapewnia klientom całościową obsługę. Nowe marki mogą zlecić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i szablonami akcydensów (wizytówki, obwoluty oraz papier firmowy), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, iż będzie ono prawidłowo zastosowane podczas projektowania materiałów promocyjnych – billboardów, plakatów, stoisk targowych czy folderów. Agencja marketingowa przygotuje także przyciągające, unikatowe teksty na stronę www firmy oraz opracuje schemat komunikacji z odbiorcami za pośrednictwem popularnych portali społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i Twitter.
Do jakich podmiotów kierowana jest oferta agencji reklamowej?
Oferta agencji reklamowej adresowana jest w głównej mierze do firm, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie znaczy to jednak, iż to jedyny model współpracy. Praca agencji w szeregu przypadków polega na wsparciu istniejącego już w firmie zespołu ds. reklamy i marketingu. Jeśli zatem nie ma on wprawy w organizacji sympozjów, targów czy spotkań z klientami wymagających często skrupulatnego planowania, te zadania można zlecić zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona również posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu harmonijnej oraz kompetentnej ekipy pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie programu szkoleń albo zaplanowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku działają setki agencji reklamowych, trzeba jednakże wybierać te, które gwarantują dostęp do jak największego zespołu wykwalifikowanych specjalistów. Pozwala to na powierzenie wszelkich czynności reklamowych jednej agencji, a co za tym idzie – większy nadzór nad wizerunkiem marki i spójnością kampanii.
Nasze dane adresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]