Organizujesz promocję firmy? Sprawdź ofertę hurtowni gadżetów reklamowych

24 listopada 2020

Nowoczesny biznes nie poradzi sobie bez działań promocyjnych. W dzisiejszych czasach reklama przybiera wielorakie formaty: zamieszcza się ją w prasie, w internecie i w mediach społecznościowych. Jednakże w dalszym ciągu nie rezygnuje się ze standardowych nośników reklamy, m.in. z plakatów czy wizytówek. Wykorzystuje się również jeszcze jeden model działań marketingowych, który potencjalni odbiorcy niezmiernie uwielbiają – promocję za pomocą gadżetów reklamowych.

Gadżety reklamowe – funkcjonalny i darmowy przedmiot

W przeciwieństwie do pozostałych form promocji, wszelkiego typu gadżety są materialnym przedmiotem, który w wielu przypadkach jest bardzo przydatny, dlatego pozostaje z nimi na dłużej. To z kolei sprawia, że konsumenci oraz nasi ewentualni kontrahenci bardzo je doceniają. Niełatwo wskazać kogoś, kto odmówi przyjęcia w banku bądź w kancelarii ołówka albo torby na zakupy. Są to wszak rzeczy, które zawsze warto mieć w zanadrzu. A co najistotniejsze – ta rzecz nic nie kosztuje! Tymczasem wykorzystując raz za razem taki gadżet, klient cały czas widzi logo marki, od której go otrzymał, wskutek czego nieświadomie zostawia ona mocny ślad w jego pamięci.

Hurtownia odzieży reklamowej – koszulki i kurtki

Sitodruk, czyli jedna z popularniejszych metod, z których korzysta się w trakcie personalizacji gadżetów promocyjnych, pozwala na nadruk zarówno na powierzchniach plastikowych, tekstyliach, jak i powierzchniach drewnianych. Najczęściej zamawianym gadżetem z tkaniny, jest rzecz jasna odzież promocyjna – przeważnie wykonuje się nadruki na t-shirtach, a czasem też na bezrękawnikach, polarach czy spodniach. Dodatkowo można nanieść logo firmowe na etui na klucze, torbie jutowej i ręczniku. Jeżeli zależy nam na znacznym wyborze opcji nadruku, należy zajrzeć na ofertę hurtowni odzieży reklamowej. U jednego dostawcy można wtedy zamówić nie tylko t-shirty i inną odzież z nadrukiem, ale również m.in smycze, termosy czy etui na tablet, co ułatwi przygotowanie każdej kampanii reklamowej.