Custom Publishing
4 września 2023
Custom publishing. Uzyskaj więcej szczegółów.
Custom publishing to forma marketingu polegająca na korzystaniu z technik wydawniczych. Custom publishing jest związany z kompleksowym podejściem do publikacji. Zwykle wiąże się to z zaprojektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od samego początku, ale często firmy podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej wcześniej.
Custom publishing – jak wygląda w praktyce?
Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji PR-owej, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do wydawnictw typu custom publishing zalicza się:
- magazyny tradycyjne (papierowe),
- newslettery,
- e-ziny, czyli magazyny internetowe,
- różnego rodzaju katalogi,
- publikacje książkowe,
Custom publishing – jak wpływa na marketing firmy?
Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:
- pozyskiwanie nowych kontraktów,
- zwiększanie lojalności,
- wzmacnianie wizerunku firmy i marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.
Nasze dane adresowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]