Custom Publishing

4 września 2023

Custom publishing. Uzyskaj więcej szczegółów.

Custom publishing to forma marketingu polegająca na korzystaniu z technik wydawniczych. Custom publishing jest związany z kompleksowym podejściem do publikacji. Zwykle wiąże się to z zaprojektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od samego początku, ale często firmy podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej wcześniej.

Custom publishing – jak wygląda w praktyce?

Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji PR-owej, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do wydawnictw typu custom publishing zalicza się:

  • magazyny tradycyjne (papierowe),
  • newslettery,
  • e-ziny, czyli magazyny internetowe,
  • różnego rodzaju katalogi,
  • publikacje książkowe,

Custom publishing – jak wpływa na marketing firmy?

Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:

  • pozyskiwanie nowych kontraktów,
  • zwiększanie lojalności,
  • wzmacnianie wizerunku firmy i marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.

Nasze dane adresowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]